فود پرس -مراسم ختم زنده یاد مهرناز حجتی، مسوول فرهنگ سازی صنایع شیر ایران که سابقه 12 سال فعالیت جدی در حوزه پژوهش و فرهنگ سازی مصرف شیر و فرآورده های لبنی را دارد،شنبه 7تیرماه (امروز) ساعت 17الی 18:30 برگزار می شود.

 مراسم ختم این پژوهشگر برجسته صنایع غذایی در مسجد امام صادق واقع در بین فلکه اول و دوم صادقیه، ابتدای خیابان ستارخان نبش بلوار شهدای صادقیه برگزار خواهد شد.

به گزارش ایانا، این فعال حوزه پژوهش و ارتباطات دیروز در حالی درگذشت که فقط بابت یک معاینه ساده پزشکی و به دلیل حساسیت دارویی به طور شوک آوری به کما رفت و پس از فوت ناگوارش، می توان مدعی شد که صنعت شیر کشور از یک نیروی انسانی زبده و فعال در حوزه فرهنگ سازی شیر و فرآورده های آن محروم شده است.

بنابراین گزارش، زنده یاد مهرناز حجتی در حالی برای همیشه دنیا را ترک کرد که نه تنها امروز هزاران یا ده ها هزار ایرانی گرایش خود به مصرف فراورده های شیری را مدیون او و همکارانش هستند که وقتی خبرنگار ما برای گفت وگو با همکاران او در دفتر صنایع شیر ایران با آن ها تماس می گرفت، تاثر شدید این ضایعه، از گویش تمام آن ها آشکار بود.

زنده یاد مهرناز حجتی که سابقه 12 سال فعالیت متعصبانه و کارشناسی در جهت ترویج مصرف فرآورده های شیری را در کارنامه کاری خود دارد، به زعم قریب به اتفاق همکارانش نه تنها به عنوان پرسنلی مسوولیت شناس در حوزه پژوهش و ارتباطات صنعت شیر شهره بوده، بلکه به لحاظ اخلاق شخصی نیز واجد ویژگی های ستایش آمیزی بوده است. تا آنجا که گفته می شود زنده یاد حجتی به لحاظ خلق و خوی مهربان، مردمداری و سنگ صبور بودن زبانزد است.

لازم به ذکر است از زنده یاد مهرناز حجتی یک دختر 12 ساله نیز به یادگار مانده است که ماحصل ازدواج او با مهندس نادر تاج الدینی معاون فنی و مهندسی پگاه تهران است. مدیر و متخصصی که به طور قطع امروز وی نیز نه تنها باید همسری مهربان و فداکار، بلکه همکاری محبوب و پرافتخار را نیز به اتفاق همکارانش به آرامگاه ابدی بدرقه کند.
«فودپرس» این ضایعه دردناک را به خانواده محترم ایشان، همکاران و تمامی پژوهشگران و فعالان صنعت غذا تسلیت می گوید.
کد خبر صنعت شیر یک پژوهشگر فعال فرهنگ سازی را برای همیشه از دست داد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی منصوری ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
    0 0
    ما ز بالا ییم و بالا می رویم فقدان مرحومه مغفوره سرکار خانم حجتی برای عزیران و همکاران و صنعت شیر ضایعه ای درناک است خداوند روح بزرگ ایشان را قرین شادی فرماید و برای بازماندگان این عزیز صبر جمیل مسئلت دارم ممنون از خبر رسانی شما
  • علی منصوری ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
    0 0
    ما ز بالا ییم و بالا می رویم فقدان مرحومه مغفوره سرکار خانم حجتی برای عزیران و همکاران و صنعت شیر ضایعه ای درناک است خداوند روح بزرگ ایشان را قرین شادی فرماید و برای بازماندگان این عزیز صبر جمیل مسئلت دارم ممنون از خبر رسانی شما